Maison Beast avas ainulaadse pop-up poe „The Laundromat“, et tutvustada oma tegevust ja kummutada kuulujutte.

Tänavatel liigub jutt, et Eestis asutatud rõivabränd Maison Beast tegutseb varifirma alt. Julge hoiakuga tänavamoe brändi asutaja Mihail Burõhh naerab kuulujuttude peale ja kinnitab, et äsja avatud pop-up pood toimibki kontseptsioonilt nagu filmidest nähtud (raha)pesumaja. „Kõlakad ainult kinnitavad, et meie lugu töötab,“ sõnab Burõhh.

Maison Beast ei tooda ainult kõrgkvaliteetset tänavamoodi, brändi jaoks on meelelahutus võrdväärse tähtsusega, mistõttu luuakse kollektsioonide ümber terve maailm. Kliendi jaoks peab iga kokkupuutepunkt Maison Beastiga rääkima kindlat lugu, alustades kommunikatsioonist lõpetades ostukogemusega.

Maison Beasti viimane kollektsioon Mob Ties on inspireeritud 90-ndate Eestist ja organiseeritud kuritegevuse esteetikast. “The Laundromat” on luksusliku pesumaja moel lavastatud pood, mis toob selle maailma kliendi ette. “See on justkui varifirma rahapesuks, kus pesumaja arvetega varustatud kilekottides antakse üle eksklusiivne Eestis disainitud ja Portugalis toodetud kvaliteetne tänavamood. Samas pakume midagi enamat kui riideid, me loome kogemuse, mis jääb meelde,“ seletab pop-upi avamise tagamaad kaasasutaja Kaido Põldma.
Fotograaf: Martin Kosesson










