Kolmapäeval esitles GRENARDI Itaalia juveelibrändi NANIS erilist juveeliehete kollektsiooni. 

NANIS brändiõhtu GRENARDI Viru Keskuse salongis tõi särava kohtumise tippklassi Itaalia juveelikunstiga. Õhtu keskmes oli brändi kaasomanik ja disainer Laura Bicego, kes esitles ürituse jaoks kohale toodud ainulaadseid juveeliehteid ning avas NANIS loomelise filosoofia. 

„Olen olnud ehetemaailmaga seotud lapsepõlvest saati tänu oma isa ettevõttele ning minu unistus on ühendada meie perekonna pärand ja oskused minu nägemusega luua oma ehete kaudu kaasaegne, revolutsiooniline naiselikkuse kontseptsioon,“ selgitas Laura Bicego. „Liiga sageli nähakse ehteid üksnes erisündmuste aksessuaaridena. Usun, et ehted peaksid põimuma inimese eluviisi kõigi tahkudega.“ 

Meeleolukas õhtu ühendas Itaalia kerguse ja põhjamaise minimalismi – kuldsete peegelduste ja pehme valguse taustal kogesid külalised ehteid kui liikuvaid vorme, mis on loodud kandmiseks, mitte vaid eksponeerimiseks. Esitluses olid haruldased NANIS ehted, mida salongis tavapäraselt ei näe, väljendades ühtaegu nii naiselikku kui ka dünaamilist disainikeelt. 

Ikooniline 1995. aastal loodud käevõru „Trasformista“ sümboliseerib NANIS lugu- käevõru muutub ühe liigutusega kaelakeeks, justkui igapäevane ime. „NANIS ehted ei ole pelgalt elegantsed – need on kerged ja erakordselt mitmekülgsed, sobitudes tänapäeva naise dünaamilise ja šiki eluviisiga,“ lisas Bicego. 

GRENARDI on enamat kui juveelisalong – see on emotsioon ja usaldus. NANIS brändiõhtu kinnitas taas, et meie külalised hindavad lugu ja iseloomu ning ehteid, mis on loodud, et kõnetada südant ja jääda püsima ajas. NANIS on loodud neile, kes väärtustavad isikupära ja ehtsat käsitööd. Brändiõhtu näitas, et meie külalised otsivad ehetes enamat kui sära – nad otsivad tähendust.

Fotode autor: Marek Metslaid